Villafranca del bierzo

5 mei 2012 - Villafranca del Bierzo, Spanje

hoi.

Vroeger, als de pelgrims erg ziek en  zwak waren konden ze hier al hun absolutie krijgen door door een bepaalde kerkdeur te lopen. Met ons gaat het gelukkig beter. Morgen gaan we door. Het weer is vandaag iets opgeknapt. Morgen zelfs nog beter! Zonnebrand!

De wandeling vandaag was erg mooi. We wandelden door wijngaarden, bergen en bergjes. Mooie uitzichten. De verlaten dorpjes blijven ook erg apart.

Vannacht blijven we in een kleine herberg, 24 bedden (stapelbedden) en bijna evenveel verschillende talen. Waar we morgen slapen weten we nog niet. Overmorgen gaan we de provincie Galicie in en moeten we een hoop klimmen waarna we daar 10 kilometer op die hoogvlakte blijven. We duimen voor een heldere hemel.

Groeten allemaal!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elvera:
    7 mei 2012
    Wauw, vergeet geen foto's te maken van al dat pracht!
    Trouwens gefelciteerd met pap!
    Loop ze!
  2. Ellen:
    7 mei 2012
    Wat fijn dat jullie lekker weer hebben. Gek om te bedenken dat jullie een jaar lang hiernaar toe leven en het einde nu al in zicht komt. Ik heb na een week vakantie morgen een dag stage en dan weer anderhalve week vrij. Zwaar hoor.
    kus
  3. Edith:
    7 mei 2012
    Hoi Marco en Anu , wat een geweldig avontuur.
    Geniet maar van deze bijzondere ervaring.
    Ik blijf jullie volgen .
    Tot over ongeveer 2 weken.
    Groet, Edith
  4. Eva:
    Beste Anu en Marco,

Via Edith jullie weblogadres gekregen. Vergeten jullie veel plezier en bijzondere momenten toe te wensen, maar wel aan jullie gedacht.
    Alles nu gelezen en bekeken. Wat bijzonder!
    Goed dat jullie de reis nu uitvoeren.
    Geen idee of jullie dit nog lezen voor Santiago.
    Wens jullie alle goeds, neem alles tot je en als jullie thuiskomen hoor ik graag de verhalen!
    Groet,
    Eva