Astorga

1 mei 2012 - Astorga, Spanje

Hoi.

Anu is aangekomen in Leon. Erg leuk en we hadden elkaar een hoop te vertellen. Ben, nog bedankt voor de service!

We hebben de eerste stempels gehaald en het Menu de Pelegrino geproefd.

Na een overnachting in een viersterren hotel was de overgang naar een alberge wel duidelijk. Om 6:30 uur ging het licht aan.

We zijn de eerste dag (hoofdzakelijk)gelopen naar Hospital de Oribon en vandaag naar Astorga. Astorga is een mooie stad met een rijke geschiedenis.
Samen lopen is erg fijn. Het weer belooft steeds beter te worden, maar dat doet het niet. Gisteren ook hagel en zelfs nachtvorst gehad.
Maar meestal is het droog en als de wind even gaat liggen, is wat kou niet erg. Ik mis enkel de zon om foto´s te maken. Anders zijn ze zo vlak en grijs.

Vandaag is alles dicht door de 1 mei feesten.
Morgen gaan we de bergen in. Overmorgen hopen we bij het cruz de ferro te komen. (google er maar op)

Groeten daar!

1. Ben:
    1 mei 2012
    Ok loop je nu met twee personen ook twee keer zo snel ? Heel benieuwd hoe de komende dagen gaan worden. Hopelijk zit het weer een beetje mee. Wat is jullie volgende grote stop ?.
    Groetjes
    Ben
  2. Kiek:
    2 mei 2012
    He dat is wel wat gezelliger, al zal je alleen ook wel je contacten hebben gehad. Veel wandelplezier en oja hahaha jullie nu samen een canon zingen ..potje met vet....
  3. Jan Fondse:
    2 mei 2012
    Jammer dat het weer tot op heden niet zo geweldig is. Ik hoop dat jullie samen toch wat beter weer hebben, dat maakt het dubbel plezierig.
    En misschien ook wel dubbel zo spritueel.
  4. Henk Schoon:
    4 mei 2012
    Beste Anu en Marco,

Na de periode van alleen lopen, nu samen op weg naar Santiago. Nu kun je ervaringen uitwisselen onderweg en de indruk van de reis direct met elkaar delen. Straks gaat de last van jullie af die een mens met zich mee sjouwt en werpen jullie een steen bij cruz de ferro. Daarna de laatste loodjes. Hopelijk een warme aankomst na een koele reis. Ik hoop te lezen als jullie Santiago binnenlopen. Buon Camino.