Voorbereiding voor de camino OCaminhos Portugueses a Santiago

26 april 2015 - Gouda, Nederland

Na de reis in 2013 naar Santiago en een kortere reis naar Rome gaan we nu de route naar Santiago vanuit Porto proberen. Enerzijds is het korter en gezien de beschikbare tijd is dat wel lekker, maar anderzijds is het een uitdaging om een route te nemen die nog weinig ontwikkeld is. http://www.caminador.es/?page_id=117

We proberen ook naar Finisterre te gaan in Spanje. Dat ligt aan de kust op 80 kilometer afstand van Santiago. In Finisterre staat het paaltje met de afstand 0 kilometer..

We vertrekken woensdag vanuit Nederland en zijn een dagje een toerist in Porto voor we op 1 mei gaan lopen.

Ik weet niet hoe vaak we deze blog kunnen updaten want ik heb geen idee over de wifi maar dat zien we vanzelf wel weer. Reacties zijn altijd welkom!

1. Kiek:
    26 april 2015
    Ok ik ben er klaar voor, laat de mooie verhalen maar langskomen. Liever deze keer met wat hogere temperaturen want dat was in 2013 wel afzien voor je ! Op naar mooie overnachtingsplaatsen met dichte koelkasten ! ( tip..neem een mini breekijzertje mee )
  2. Elvera:
    29 april 2015
    Klaar voor de start? Af! Veel plezier en succes! Ik ga jullie verhalen weer volgen!
  3. Jan Fondse:
    Anou, Mareko,
    Een goede reis toegewenst!
  4. Griet Verbeeck:
    29 april 2015
    Wat een mooi vooruitzicht, ik ben wel een klein beetje jaloers... Het blijft kriebelen, misschien komt het er volgend jaar nog eens van. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en mooie foto's! Geniet er volop van en misschien tot ergens deze zomer?
    groetjes,

Griet
  5. Ben:
    30 april 2015
    Ok wandelschoenen aan !! Maar eerst even genieten van de Port in Porto !!
    Succes !!
    Ben
  6. Marcel en Carla:
    1 mei 2015
    Lieve Marco en Anu
    Wij wensen jullie een hele mooie wandeling toe met veel mooie uitzichten en bezienswaardigheden onderweg.
    Heel veel succes en geniet ervan .
    Liefs en groetjes, Marcel en Carla .