rubiaes

7 mei 2015 - Rubiães, Portugal

Ach ja. Die albergues. Het zijn nononsense plaatsen om te slapen. Een matras in een bed een douche en vaak een plek om kleren te wassen. Ideaal voor een nacht. Vaak is er een café bij om te ontbijten. Alleen heb je soms van die mensen die heel vroeg in de ochtend willen vertrekken. En die doen dan om 6.15 het licht aan en beginnen te ritselen met plastic tassen en zo. Dus Wij konden niet meer slapen en vertrokken ook vroeg. 7.00 uur. We hadden een hele mooie route met een bergje en een berg. Prachtig als je dan boven komt. Doorgelopen naar klein dorpje rubiaes. NetOnder de douche geweest en nu wat uitpuffen. Waarschijnlijk zijn we morgenavond bij de Spaanse grens.

1. Marcel en Carla:
    7 mei 2015
    Niets zo vervelend als gewekt worden door ritselende tassen I.p.v. Kwetterende vogeltjes.
    Slapen er meerdere mensen in een ruimte? Hoop dat jullie vandaag een mooie tocht hebben gemaakt , en genoten hebben van alles wat je onderweg tegenkomt.
    Op naar de Spaanse grens, ole.
    Slaap lekker straks.
    Groetjes, Marcel en Carla .
  2. Kiek:
    7 mei 2015
    Aha..dit biedt mogelijkheden.Ik bied voor de volgende tocht gratis en voor niets de zogenaamde en al beroemde Zoë training aan. Zij speelt al ruim 6 jaar alsof ze de camino loopt en vroeg wilt starten. Sterker nog, na kortstondig overleg met haar zojuist, gaf ze aan dat om 6.15 de wekker zetten voor beginners is en dat haar bioklok haar ( helaas vinden wij) keurig om 5.45 wekt....al 6,5 jaar....en helaas mogen wij niet genieten van het zachte geritsel van tasjes maar een zeer doordringend...Mag ik eruit ??? ( en waarbij "nee" niet tot de mogelijkheden hoort)....dussssss....wij horen het graag. Een vijfdaagse cursus lijkt ons voldoende.