Ehh, waar zit 'ie

11 april 2012 - Lorca, Spanje

Hoi.

Ben in Lorca aangekomen. Kan hier de pc gebruiken, maar het is een Spaans toetsenbord , sommige letters doen het heel lastg en de witte inkt van de letters zijn voornamelijk weg.!Beetje lastig.

Vandaag gelopen naar dat kerkje. Was nog dicht, maar iemand kon het wel voor mij opendoen. Blij dat ik geen 5 kilometer moest omlopen voor een dichte deur. Erg mooi en heel eenvoudig. Daarna naar puerte de Reina gelopen en vandaar uit naar Lorca. Mooe route. Hele dag droog en niet te warm. Lekker foto's maken.

Vannacht heb ik erg lang geslapen. 10 uur. Velen waren al weg. Veel alleen gelopen, dat was ook lekker.

Nu in Lorca dus. Kleine herberg: 14 bedden in 4 kamers. Waar ik morgen ga slapen weet ik nog niet maar ik hoop op een wasmaschine en vooral een droger..

Ik ben dit typen hier nu zat dus tot de volgende keer. Jullie reacties zijn meer dan welkom.

groeten, Marco

1. marianne van der veer:
    11 april 2012
    leuk om je te volgen, Marco ! Ik ga Larco opzoeken op de kaart. Mailtje naar Anu gestuurd (was niet op TKG) en zij gaf je adres. Boekjes besteld voor jullie; die zijn er waarschijnlijk als je weer terug bent !
    hartelijke groet, Jan en Marianne 11-04-2012 19.oo uur
  2. Ellen:
    11 april 2012
    Hij gaat gooeeed!Ben je al bijna bij het klooster met de wijntap :)?
    Slaap lekker straks!
  3. Kiek:
    Ola !
    Vandaag lekker weer de benen genomen !?Leuk dat je foto's kan maken maar krijgen we die ook nog op de log te zien ? Lijkt mij wel leuk ! Nou op naar je bed en geniet van de rust aan je voeten !
    Tot morgen op de log !
  4. Ben:
    12 april 2012
    De vaart zit er in en het weer is weer beter !! Hoeveel km loop je nu ongeveer per dag ? Op weg naar de volgende halte. Wij hebben zelf gisteren ook een tocht gemaakt, natuurlijk is afstand geen vergelijk, maar paden zijn door erosie uitgesleten, koraal bedingen van een paar miljoen jaar oud. Je moet op elke stap letten anders ga je op je plaatje met een diepe snee in de knie. Bij een temp van 32 oC zijn we wat liters vocht verloren. Ik zal wel een foto op facebookzetten wat dat gaat blijkbaar hier niet. Succes met de volgende etappe !!!
  5. Henk Schoon:
    Hoi Marco,

Wat goed dat je al voorbij Pamplona bent, voorbij Puente la Reina en gisteren in Lorca bent aangekomen. Ik snap dat je 10 uur hebt geslapen. Al vertrek je dan wat later dan de anderen. Je bent wel goed uitgerust. En dat telt ook. Geniet van de camino en hou ons op de hoogte. Als je een foto hebt voor de website of het kwartaalblad hou ik me aanbevolen, anders via Anu.
  6. Elvera:
    13 april 2012
    ehhh, en waar zit die dan nu?
    Inmiddels vrijdag 13 april en al een boel kilometers verder? Ik probeer je een beetje te volgen via google maps maar je loopt ws andere wegen dan de hoofdwegen?
    Ik ga de mattenkade maar weer eens op en neer lopen.......