santiago

14 mei 2015 - Santiago, Chili

Gisteren zijn we minder ver gekomen dan verwacht. Het lopen was moeilijk. Dus we zijn gestopt bij een bar die kamers aanbood. Vanochtend in alle vroegte vertrokken voor het laatste deel. Dat was heel mooi en het was niet heet. Dus voor de middag liepen we al de stad in. Erg leuk. Vanmiddag hebben we veel mensen weer ontmoet die we tijdens de reis. Het compostela document opgehaald en lekker foto's gemaakt.
We hebben een hotel met uitzicht op de kerk. Net tapas gegeten en nu slapen in een luxe bed.
Doei
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcel en Carla:
    14 mei 2015
    Hoi Marco en Anu
    Na de zware tocht van gisteren, hebben jullie het toch maar weer voor elkaar gekregen. Voor deze tocht heb je wilskracht en doorzettingsvermogen nodig , en dat hebben jullie. Petje af weer.
    Kanjers zijn jullie. Wij zijn trots op jullie prestatie.
    En leuk dat jullie al die andere pelgrims weer gezien en gesproken hebben. Nu lekker slapen in een luxe bed, dat hebben jullie wel verdiend, en de voetjes zeker.
    Geniet lekker van de laatste 2 dagen.
    En zaterdag een hele goede reis terug naar huis.
    Liefs en groetjes, Marcel en Carla
  2. Henk Schoon:
    15 mei 2015
    Goed gedaan, jullie beiden.

Als ik jullie bericht lees zie ik het landschap al weer voor me. De laatste tocht door de eucalyptusbossen voor Santiago en dan de stad zelf en het ophalen van het compostela-document. Geniet van de laatste dag en een goede thuisreis morgen en dan weer wennen aan het gewone leven. Henk